Záruka a reklamácie
ZÁRUKA A REKLAMÁCIA
Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Naša spoločnosť poskytuje záručnú dobu 24 mesiacov na predávaný tovar, pokiaľ nie je uvedené inak, v súlade s platnými právnymi predpismi (podľa občianskeho zákonníka 40/1964 Zb.§ 620). Pokiaľ k vybaveniu reklamácie bude potrebné stanovisko dodávateľa, o čase, spôsobe a ďalšom postupe vybavenia reklamácie bude kupujúci ihneď informovaný.Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím zásielky od kuriéra alebo z pošty a jej zaplatení na mieste skontrolovať, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.
Záruka
Na všetky produkty zakúpené na našom e-shope poskytujeme zákonnú záruku v trvaní 24 mesiacov od dátumu prevzatia tovaru, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady materiálu, ktoré vznikli pri bežnom používaní náradia v súlade s jeho určením a návodom na použitie.
Záruka na nevzťahuje na:
- Prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
-Znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
-Používaním tovaru v podmienkach, ktoré svojou povahou - a to teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia - nezodpovedajú prostrediu, v ktorom sa tovar bežne používa
-Vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
-Zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
-Pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
-Mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým
Postup pri reklamácií
V prípade, že sa na zakúpenom tovare vyskytne vada v záručnej dobe, zákazník má právo na reklamáciu. Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení vady.
1. Oznámenie reklamácie
Reklamáciu môžete podať e-mailom na adresu info@arhex.sk, alebo prostredníctvom nášho online formulára. V správe prosím uveďte číslo objednávky, popis vady a priložte fotografie, ktoré dokumentujú stav tovaru.
2. Zaslanie tovaru
Po odsúhlasení reklamácie z našej strany zašlite tovar na našu adresu spolu s kópiou faktúry a stručným popisom reklamovanej vady. Tovar musí byť zabalený tak, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu počas prepravy.
3. Posúdenie reklamácie
Po prijatí reklamovaného tovaru, bude reklamácia posúdená reklamačným oddelením u nášho dodávateľa. O výsledku posúdenia Vás budeme informovať do 30 dní od doručenia tovaru.
4. Riešenie reklamácie
V prípade oprávnenej reklamácie zabezpečíme bezplatnú opravu, výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí, v závislosti od charakteru vady a dostupnosti náhradného tovaru.
Doprava pri reklamácií
Náklady na dopravu reklamovaného tovaru k nám hradí zákazník. V prípade oprávnenej reklamácie, hradíme náklady na dopravu oprávneného alebo vymeneného tovaru späť k zákazníkovi my.